CAB
ALTERNATOR 120 A
BEZ BELKI POLOWEJ
ELEKTROHYDRAULICZNIE ZAŁĄCZANA BLOKADA MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO TYLNEJ OSI
BEZ BLOKADY POSTOJOWEJ SKRZYNI BIEGÓW
DYNAMICZNE PRZEDNIE BŁOTNIKI
BŁOTNIKI TYLNE POSZERZANE
WENTYLATOR CHŁODZĄCY WISKOTYCZNY
FILTR POWIETRZA Z FILTREM WSTĘPNYM
FOTEL AMORTYZOWANY PNEUMATYCZNIE Z MOŻLIWOŚCIĄ OBRÓCENIA O 15 STOPNI
ZŁĄCZA ELEKTRYCZNE 8A, 25A , 2X GNIAZDO ZAPALNICZKI, ZŁĄCZE LAMPYBŁYSKOWEJ, ISO 11786, WSPORNIK POD MONITOR
HAMULEC PNEUMATYCZNY PRZYCZEPY, ZŁĄCZE ABS
OPS TYLKO) -ANGIELSKA
KABINA Z KLIMATYZACJĄ, NIEOTWIERANA PRZEDNIA SZYBA, FOTEL PASAŻERA, OKNODACHOWE, RADIO
KOLORYSTYKA MARKI STEYR - CZERWONO-BIAŁA POKRYWA SILNIKA Z BIAŁYM DACHEM I CZERWONYMI BŁOTNIKAMI
EUROPEJSKA KONFIGURACJA ISO TMR 2.1
1 OBROTOWA LAMPA OSTRZEGAWCZA
DWUSEKCYJNE TELESKOPOWE LUSTERKA WSTECZNE, REGULACJA MECHANICZNA
BEZ OBCIĄŻNIKÓW TYLNYCH KÓŁ
WZMOCNIONA OŚ PRZEDNIA Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA (KLASA 1.5) -ELEKTROHYDRAULICZNE ZAŁĄCZANIE Z ELEKTRO-HYDRAULICZNĄ BLOKADĄ MECHANIZMURÓŻNICOWEGO
STANDARDOWE USZCZELNIENIE PRZEKŁADNI NAPĘDOWEJ
ELEMENTPakiet do wszechstronnego zastosowania.Przekładnia S-Control ™ 2 24x24,40 km/h ze sprzęgłem Power Clutch,rewersem Power Shuttle i prędkością ECO oraz opcjonalnym tempomatem ibiegami pełzającymiKomfortowa kabina z panelem dachowym, klimatyzacją, fotelem zamortyzacją pneumatyczną, fotelem instruktora i radiem w standardzieoraz otwieraną przednią szybą jako opcjaJoystick Multicontroller w standardzieTylna i przednia oś z elektrohydrauliczną blokadą mechanizmu różnicowegow standardzie i hamulcami przednimi w opcjiWiększa masa całkowita 6500 kg z osią klasy 1,5WOM z 3 prędkościami, 540 / 540E / 1000 obr./min w standardzie i WOMzależny od prędkości jazdy jako opcjaElektronicznie sterowany TUZ z drugim pomocniczym siłownikiempodnoszącym o udźwigu do 4,4 tony i zakończeniami cięgien kategorii 2Pompa hydrauliczna 64 l / min, do 3 tylnych zaworówtypu Deluxe zezbiornikiem oleju i opcja z diverteremZewnętrzne sterowanie TUZ i włącznik WOM na tylnym błotnikuMechaniczny przedni podnośnik jako opcja
POMPA HYDRAULICZNA 64 L/MIN (+37 L/MIN OBWÓD NISKIEGO CIŚNIENIA)
WIELOFUNKCYJNY WSPORNIK OSI PRZEDNIEJ, PRZYGOTOWANIE DO MONTAŻU TUZ IWOM
13.6R24 (340/85R24) OBRĘCZE SKRĘCANE
PRZEDNI WSPORNIK OBCIĄŻNIKÓW 90 KG Z 6 OBCIĄŻNIKAMI PO 40 KG I HAKIEM HOLOWNICZYM 80 KG; MASA CAŁKOWITA = 410 KG
PRZEKŁADNIA 24X24 HI-LO ECO, REWERS I WOM ZAŁĄCZANY ELEKTROHYDRAULICZNIE
BEZ ŁADOWACZA CZOŁOWEGO
PRĘDKOŚĆ 40 KM/GODZ
RUCH PRAWOSTRONNY
RURA WYDECHOWA Z OSŁONĄ NA SŁUPKU A
SILNIK F5C STAGE 5 PODGRZEWACZ POWIETRZA CRUISE CONTROL
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
WZMOCNIONA OŚ TYLNA
16.9R34 (420/85R34) OBRĘCZE SKRĘCANE
3 PARY ZAWORÓW HYDRAULIKI ZEWNĘTRZNEJ, 6 SZYBKOZŁĄCZY PUSH-PULL IZBIORNICZEK OLEJU
TUZ Z EDC Z 2 SIŁOWNIKAMI WSPOMAGAJĄCYMI
KOŃCÓWKI TUZ Z SZYBKOSPRZĘGAMI
WOM 540/540ECO/1000
BRAK WYBORU MARKI OPON
SUWLIWY AUTOMATYCZNY ZACZEP TRANSPORTOWY (AUSTRIACKI) + ZACZEP POLOWY
L/MID MNTS NEW TRIM MULTICONTROLLER
ZBIORNIK PALIWA O POJEMNOŚCI 160 L
STEROWANIE TUZ I WOM NA BŁOTNIKU
8 REFLEKTORÓW ROBOCZYCH (2 W PRZEDNIEJ CZĘŚCI KABINY, 4 W TYLNEJ CZĘŚCIKABINY I 2 NAROŻNE LAMPY ROBOCZE W ZESPOLE REFLEKTORÓW) I 2 DODATKOWEREFLEKTORY ŚWIATEŁ DROGOWYCH |