BEZ GNIAZDA ABS W CIAGNIKU
MECHANICZNA AMORTYZACJA KABINY
S-GUIDE Poziom 3 - kontroler NAV III + Odbiornik 392 odblokowany do pełnego RTK. Przygotowanie pod modem RTK, Radio albo Modem(2.5cm - wymaga subskrypcji NTRIP oraz RTK+) i monitor są wymagane do użytkowania
ELEKTRONICZNY HAMULEC POSTOJOWY (EPL)
DYNAMICZNE BLOTNIKI PRZEDNIE 620 MM
PELNOPOWIERZCHNIOWE BLOTNIKI TYLNE + POZSZERZENIA 180 mm
KAMERA Z PRZODU W MASCE SILNIKA
DRZWI LEWE I PRAWE
ALTERNATOR 200A
STANDARDOWE TARCZE HAMULCOWE
BEZ HAMULCA WYDECHOWEGO
HAMULEC PNEUMATYCZNY PRZYCZEPY - SYSTEM DUAL LINE
STANDARDOWY SYSTEM ZARZADZANIA JAZDA NA UWROCIACH - BASIC EASYTRONIC
POLSKA INSTRUKCJA OBSŁUGI
BEZ DODATKOWEJ INSTRUKCJI OBSLUGI
S-BRAKE
ISOBUS KLASY II 11783 Z GNIAZDEM ZAMONTOWANYM NA ZEWNATRZ Z TYLUKABINY. DO PRZENIESIENIA OBRAZU Z NARZEDZIA NA MONITOR DOTYKOWY ISTEROWANIE PODSTAWOWYMI FUNKCJAMI IMPLEMENTU/NARZEDZIA (NP.PODNIESC/OPUSC BELKE OPRYSKIWACZA, ZALACZ/WYLACZ OPRYSK ETC.) NIE SAWYMAGANE DODATKOWE KODY ORAZ OSPRZET. DO STEROWANIA ZAAWANSOWANYMIFUNKCJAMI NARZEDZIA/IMPLEMENTU (NP. ODCINANIE SEKCJI, ZMIENNEDAWKOWANIE) WYMAGANY JEST KOD ODBLOKOWUJACY DO MONITORA (TASKKONTROLLER) ORAZ DODATKOWY MODUL O NAZWIE TECU (DO NABYCIA Z
JOYSTICK ELEKTROHYDRAULICZNY Z 3 PRZYCISKAMI
KABINA DELUXE Z KLIMATYZACJĄ
DACH Z OKNEM DACHOWYM
BEZ PAKIETU KLIMATYZACJI W KABINIE. PATRZ CZESC NA TEMAT PAKIETU KABINY.
STEYR COMFORT PACK 2: ELEKTRYCZNA REGULACJA PODLOKIETNIKA, MATERIALOWESIEDZENIE PASAZERA, MATERIALOWY FOTEL OPERATORA, SKORZANE OBSZYCIEKIEROWNICY, TAPICERKA PODLOGOWA, AUTOMATYCZNA KLIMATYZACJA, TYLNAZASLONKA PRZECIWSLONECZNA
KOLOR CIAGNIKA STEYR: BIALE, CZERWONE ELEMENTY MASKI, CZARNE PODWOZIE,BIALE FELGI
BEZ PRZYGOTOWANIA DO PRACY Z KAMERA.
EUROPEJSKA KONFIGURACJA EU/ISO
ELEKTRYCZNIE STEROWANE LUSTERKA WSTECZNE - PODGRZEWANE
BEZ LUSTERKA NA ZACZEP
MAKSYMALNA CALKOWITA MASA POJAZDU 14000 KG
RAMA DELUXE PRZY PRAWYM OKNIE Z ZLACZAMIELEKTRYCZNYMI I UCHWYTEM DO TELEFONU
BEZ BALASTOWANIA KÓL TYLNYCH
BEZ PRZEDNIEGO OBCIAZNIKA TUZ
BEZ PAKIETU KÓŁ I HAMULCÓW
BEZ OZNAKOWANIA CESAR
BEZ NAGRZEWNICY BLOKU SILNIKA I OLEJU PRZEKLADNI NAPEDOWEJ
EVOLUTIONEwolucja komfortu i wydajnościBezstopniowa przekładnia S-Control CVT, 4-zakresowa konstrukcja zapewniadoskonałą wydajnośćZawory elektroniczne i pompa hydrauliczna 150 l/min (opcjonalnie 170l/min)4 prędkości WOMKabina STEYR Deluxe lub Active Luxury z klimatyzacją, fotelem pasażera iamortyzacją kabinyPrzedni TUZ (TUZ + WOM opcjonalnie)Amortyzowana przednia ośEasy Tronic II z monitorem S-Tech 700Opcje STEYR AutoguidanceOpcjonalnie Isobus II
PLANT PDI
POMPA HYDRAULICZNA O WYDATKU 170 L/MIN
PRZEDNI TUZ PODLACZANY POD TYLNE ZAWORY
OS PRZEDNIA Z NAPEDEM NA 4 KOLA Z AKTYWNYM UKLADEM ZAWIESZENIA orazHAMULCAMI OSI PRZEDNIEJ
VF 600/60R30 ADJ RIM
CVXDrive - PRZEKLADNIA BEZSTOPNIOWA 50KM/H CVT ECO
SZYNY BOCZNE SILNIKA
ELEKTRONICZNA KONTROLA POŚLIZGU - RADAR
RADIO BLUETOOTH Z USB I DODATK. WEJSCIAMI
BEZ RAMY OCHRONNEJ DO PRAC LEŚNYCH
BEZ ZAWORU ZAMIENNIKA HYDRAULICZNEGO
SILNIK T5 6.7 L Z WISKOTYCZNYM NAPEDEM WENTYLATORA
AUTOMATYCZNE STABILIZATORY PODNOSNIKA
ELEMENTY STERUJACE MONTOWANE NA TYLNYM BLOTNIKU:PODNOSZENIE/OPUSZCZANIE PODNOSNIKA, WLACZANIE/WYŁĄCZANIE WOM iSTEROWANIE JEDNA PARA ZAWORU ZDALNEGO
L/P&CM MODULE AND HW
BEZ ZLACZ POWER BEYOND
BEZ UKLADU TELEMATYKI AFS CONNECT 2.0
TYLNA OS KOLNIERZOWA O STALYM ROZSTAWIE
VF 710/60R42 FX RIM
4 ELEKTRONICZNYCH TYLNYCH ZAWOROW ZDALNYCH, Z REGULOWANYM TIMEREM IFUNKCJA REGULACJI NATEZENIA PRZEPLYWU
2X110MM CYL-PODN CAP.8700KG-CAT 2/3 SZYBKIE MOCOWANIE KONCÓWEK+PRZEGUBYKULOWE+GÓRNE CIEGLO HYDRAULICZNE
540/540E/1000/1000E ELEKTRYCZNA ZMIANA PREDKOSCI 21/6 ŚREDNICA 1 3/8'
ASC - ADAPTACYJNY UKŁAD KIEROWNICZY oraz PRZYGOTOWANIE POD SYSTEMAUTOMATYCZNEGO PROWADZENIA
WYBÓR OGUMIENIA MARKI MICHELIN (W ZALEZNOSCI OD ROZMIARU).
PRZEKAZNIK ODŁACZANIA AKUMULATORA
MONITOR S-TECH 700 NA PODLOKIETNIKU
AUTOMATYCZNY GORNY ZACZEP SUWANY 38MM, DOLNY ZACZEP KULOWY K80 ORAZDOLNA BELKA ZACZEPOWA SWORZNIOWA
BEZ ZARZĄDZANIE PRZEDNI |